ردیاب وایزر

تعرفه تبلیغات در سایت
موقعیت مکانی دقیق خودرو خود را با جی پی اس ماهواره ای مشاهده کنید!
 
در این مقاله می خواهیم اطلاعات بیشتری درباره ی سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) به شما خوانندگان گرامی ارائه دهیم. این اطلاعات شامل عملکرد سیستم GPS، ساختار آن و نحوه ی اندازه گیری اجسام و افراد روی کره ی زمین است.
 
ردیاب ماهواره ای
 
GPS سیستم تعیین موقعیت جهانی است. یعنی این سیستم درطی فرایندی خاص، موقعیت یک جسم در حال حرکت یا ساکن را در هر جای کره ی زمین ثبت می نماید. این موقعیت می تواند شامل دو مقدار موقعیت دقیق آن جسم و زمان دقیق آن باشد. پس هنگامی که صحبت از GPS می شود انتظار داریم دو موقعیت زیر را ببینیم:
 
موقعیت دقیق فرد (شی در حال حرکت که شامل مشخصات طول و عرض و ارتفاع) با دقتی بین 20 متر تا تقریبا کمتر از 1 متر
زمان دقیق (با دقت 60 تا تقریبا ns5)
تا اینجا متوجه شدیم که سیستم موقعیت یاب جهانی GPS (ردیاب جی پی اس خودرو) طی یک عملیات پیچیده ای می تواند اطلاعات مکانی و زمانی به ما ارائه دهد. اکنون نحوه ی عملکرد این سیستم را توضیح می دهیم.
سیستم موقعیت یاب جهانی یا همان GPS از 3 بخش تشکیل شده است. بخش فضایی، بخش کنترل و بخش کاربر
هر یک از این بخش ها چه وظیفه ای در GPS دارند:
 
بخش فضایی: تمامی 32 ماهواره ای است که اطراف زمین قرار دارند.
بخش کنترل: تمامی ایستگاه های زمینی هستند مانند ایستگاه اصلی کنترل
بخش کاربر: تمامی کاربران نظامی و غیر نظامی
نکته ی جالب آن که سیگنال های ارسال شده توسط ماهواره ها در مدت زمان بسیار کم یعنی تقریباً 67 میلی ثانیه به گیرنده های روی زمین می رسند.
 
 
نحوه ی ساخت و عملکرد ماهواره های جی پی اس (GPS)
 
به طور کلی سیستم موقعیت یاب GPS شامل 32 ماهواره است که اطراف زمین در گردش هستند و با این ماهواره ها می توان سرعت و مسیر حرکت را بدست آورد. برای استفاده از این ماهواره ها، گیرنده های GPS ساخته شده اند که توسط شرکت ها (نقشه برداری، ناوبری، مانیتورینگ، ترافیک و حرکت وسایل نقلیه و غیره) و افراد خاص (پرواز با بالن، اسکی، مراقبت از سالمندان و کودکان و غیره) به کار گرفته می شوند.
GPS یا همان سیستم تعیین موقعیت جهانی زمان و فاصله، توسط سازمان دفاع آمریکا (DOD) گسترش یافت و اکنون شهروندان عادی و شرکت های خصوصی هم می توانند از آن جهت بهبود عملکرد و محافظت اموال خود استفاده نمایند.
اولین ماهواره ی GPS در 32 فوریه 1978 در مدار قرار گرفت و در حال حاضر در فاصله ی 20180 کیلومتری کره ی زمین قرار دارد. 32 ماهواره دیگر اکنون در 6 مدار اطراف زمین قرار دارند و به دور کره ی زمین می چرخند. در هر لحظه حداقل 4 ماهواره با هر نقطه از زمین ارتباط دارد و هر یک از این ماهواره ها در طول 12 ساعت یک دور به دور زمین می چرخد. جالب است که بدانید از بین 32 ماهواره 1 ماهواره به دلیل گردش زمین بعد از تقریبا 24 ساعت می تواند به دور مدار خود بطور کامل بچرخد. الگوی پراکنندگی و ارتفاع بالای این ماهواره ها به طوری است که می توان کاملاً اطمینان داشت که در هر لحظه 4 ماهواره به طور هم زمان قابل رویت باشند.
همانطور که گفته شد در ابتدا از سیستم GPS تنها در مسائل نظامی استفاده می گردید اما به مرور زمان و با پیشرفت سیستم GPS تصمیم گرفته شد که از آن برای تعیین موقعیت سرعت و زمان وسایل ایستا و در حال حرکت همه ی کاربران استفاده شود. این سیستم تا جایی پیشرفت کرد که از آن برای تعیین موقعیت سه بعدی با درجه دقت بالا و مستقل از شرایط آب و هوایی استفاده می گردد.
 
GPS ماهواره ای خودرو
 
به طور خلاصه مزایای استفاده از GPS شامل موارد زیر است:
 
دقت بسیار زیاد در موقعیت یابی:
هیچ تکنولوژی مانند GPS وجود ندارد که بتواند موقعیت یک شی را از فاصله ی دور با دقت بالا و فاصله ی چند متری تشخیص دهد.
داشتن پوشش جهانی:
سیستم ماهواره ای GPS هم زمان در همه ی نقاط جهان می تواند موقعیت مکانی و زمانی را تشخیص دهد.
دارای زمان بندی قوی:
GPS به کمک ماهواره های مجهز به ساعت اتمی و با محاسبات ریاضی دقیق قادر به تشخیص قوی زمان بندی می باشد.
هزینه ی چندانی برای استفاده کنندگان ندارد:
بسیاری از امکانات GPS برای اکثر کاربران هزینه ای دربر ندارد و همه می توانند از قابلیت های آن به طور رایگان یا با صرف هزینه ی بسیار اندک بهره ببرند. 
تعیین سرعت در سه محور مختصات:
هر جسم یا فرد در حال حرکت از سه محور عرض، طول و ارتفاع قابل شناسایی و پیگیری است. این مختصات از طریق سطح 4 ماهواره که بر روی شی قرار گرفته اند قابل شناسایی است. 
قابلیت دسترسی همیشگی:
سیستم ماهواره ای جی پی اس همواره و در هر نقطه از جهان و در طول شبانه روز در دسترس است.
قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی:
سیگنال های ارسالی از ماهواره ها از ابر و هوا به راحتی عبور می کنند و شرایط آب و هوایی مانعی برای آن ها نیستند.
 
عدم محدودیت در به کارگیری همگانی
 
علاوه بر آن که از GPS در مسائل نظامی و نقشه برداری و همچنین مصارف تجاری استفاده می شود، کاربردهای عمومی یا همگانی هم برای آن وجود دارد. مانند ناوبری خودروها، ردیابی افراد، ماهیگیری، پرواز با بالن، گلایدر، اسکی، کوهنوردی، قایقرانی، عملیات جستجو و نجات و حرکت اتومبیل در جاده استفاده می شود.
 
ردیابی ماهواره ای خودرو
 
با GPS موقعیت خودروی مسروقه را تا فاصله ی بین 5 تا 10 متر ردیابی می کنید
این 32 ماهواره در 6 مدار دور زمین با زاویه ی میل مداری 55 درجه هر 12 ساعت به دور زمین می چرخند. هر یک از این ماهواره ها 4 ساعت اتمی دارند که این ساعت ها خطای اشتباهی خیلی ضعیفی دارند و به عبارتی در هر 30000 تا 1000000 سال حداکثر 1 ثانیه اشتباه می کنند. بنابراین این ساعت های اتمی ابزار بسیار دقیق تا به امروز هستند. ماهواره ها می توانند با این ساعت های اتمی، اطلاعات و سیگنال های خود را با فرکانس یکسان به زمین ارسال کنند. موقعیت مورد نظر نقطه ای است که سطح هر 3 کره همدیگر را قطع کنند. 
32 ماهواره ی GPS اطراف زمین طوری قرار گرفته اند که در هر نقطه ای از زمین 4 ماهواره وجود دارد و با وجود خطاهای احتمالی زمان گیرنده، موقعیت یک نقطه می تواند با دقتی معادل 5 تا 10 متر تعیین گردد. این بدین معنی است که اگر با دستگاه GPS در جستجوی خودروی مسروقه باشید می توانید تا فاصله ی 5 تا 10 متری آن ردیابی کنید که این امکان در چنین شرایطی بسیار ارزشمند برای صاحب خودرو است.
جهت بهره مندی از دستگاه های ردیاب وایزر، بهترین ردیاب های ماهواره ای موجود در بازار، به همراه اپلیکیشن ردیابی خودرو، می توانید با همکاران ما در شرکت وایزر تماس حاصل کرده و یا به وبسایت ما مراجعه نمایید.
 
موقعیت یاب جهانی, ردیاب جی پی اس, ردیاب gps, سیستم تعیین موقعیت, سیستم ماهواره ای, ردیاب خودرو,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 37 تاريخ : سه شنبه 10 / 10 / 1398 ساعت: 16:42

نصب ردیاب جی پی اس روی خودرو های لوکس

ممکن است تصور ما از خودروی لوکس در ایران و تجربه‌ی افراد دیگر در سایر کشورهای پیشرفته متفاوت باشد، اما در این مقاله سعی داریم درباره‌ی نصب دستگاه ردیاب بر خودروهایی صحبت کنیم که به‌نظر می‌رسد دارای سیستم حفاظتی بالایی هستند. ردیاب دستگاه کوچکی است که برای محافظت از وسایل‌نقلیه در قسمتی از خودرو قرار می‌گیرد. این تکنولوژی می‌تواند برای خودروهای شخصی و یا شرکتی استفاده شود. کاربرد این دستگاه در وسایل‌نقلیه شامل جلوگیری از سرقت، ردیابی خودروهای کرایه‌ای و مدیریت خودروهای شرکتی می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است. عموماً تصور بر این است که خودروهای بی‌بهره از سیستم حفاظتی باید از دستگاه‌های ردیاب GPS استفاده نمایند. اما در این مقاله تلاش می‌کنیم تجربه‌ی نصب این تکنولوژی را بر خودروهای لوکس مورد بررسی قرار دهیم. 

خودروهای لوکس در جهان و نصب ردیاب بر آن‌ها

شاید تصور کنید خودروهایی که توسط برترین برندهای جهان ساخته می‌شوند، نیازی به نصب دستگاه‌های ردیاب GPS ندارند، اما کمپانی‌های خودرو‌سازی دنیا در سال‌های اخیر برخی از مدل‌های خود را به سیستم ردیاب GPS مجهز نموده‌اند. چرا این کمپانی‌ها به نصب دستگاه ردیاب اقدام نموده‌اند؟ علاوه بر این فروش و نصب ردیاب در کشورهای پیشرفته که از آخرین مدل‌های تکنولوژی خودرو بهره‌مند هستند مرسوم شده است. چرا صاحبان خودرو پس از خرید خودروهای لوکس، آن را به تکنولوژی ماهواره‌ای GPS مجهز می‌کنند؟ در ادامه تجربه‌ی شرکت خودروسازی را می‌خوانید که خودروی کلاسیک خود را به ردیاب GPS مجهز نموده است. سپس با دلایل دیگر نصب ردیاب بر خودروهای لوکس آشنا می‌شوید. 

پورشه، خودروی لوکس و نماد سرعت، دقت و طراحی

پورشه در سال 1948 با ساخت یک خودروی اسپرت کوچک وارد بازار شد. طراحی این خودرو هنوز هم الگوی ساخت خودروهای بعدی کمپانی پورشه است. شاید باورکردنی نباشد که فردیناند پورشه در سال 1899 نخستین خودروی هیبریدی الکتریکی را ساخته که در آن یک ژنراتور به‌کار رفته است. کمپانی پورشه همچنین در طول تاریخ خود، خودروهای مسابقه‌ای موفقی را طراحی و تولید کرده است. سرعت پورشه‌های مسابقه‌ای، طراحی خاص و دقت در کیفیت از ویژگی‌های بارز خودروهای شرکت پورشه در این سال‌ها بوده است. در حقیقت پورشه و سایر کمپانی‌های خودروسازی با گسترش خدمات و تجهیز بیشتر خودروهای خود به تکنولوژی روز دنیا، مشتریان را به خرید این خودروها تشویق می‌کنند. 

نصب ردیاب خودرو روی ماشین های لوکس

نصب ردیاب GPS بر خودروی پورشه

همانطور که گفته شد پورشه کمپانی خودروساز در کشور آلمان، همیشه تجهیزات رفاهی و امنیتی را برای مشتریان خود در نظر داشته است. در سال‌های اخیر این کمپانی جهت افزایش امنیت خودروهای کلاسیک خود، دستگاه ردیاب GPS بر روی آن‌ها قرار داده است. این دستگاه در صورت به سرقت رفتن خودرو، اطلاعات مسیر حرکت را به صاحب خودرو و مرکز امنیت ارسال می‌نماید. سیستم ردیابی GPS همچنین امکان خاموش نمودن خودرو را از راه دور به صاحب آن می‌دهد. این تکنولوژی برای خودروهای این شرکت که قیمتی بسیار بالاتر از خودروهای دیگر دارند، امری حیاتی محسوب می‌شود. 
تولیدکنندگان اتومبیل که به‌عبارتی ابر‌قدرت‌های دنیای خودرو در جهان هستند، همیشه درصدد آن هستند که خودروهای خود را به آخرین ابزار امنیتی مجهز نمایند. از‌این‌رو درب‌های ضد‌سرقت، هشدار ضربه و امکانات حفاظتی دیگری را بر خودروها اعمال می‌کنند اما از قابلیتی که ممکن است دستگاه ردیاب وایزر بر خودروهای‌شان داشته باشد، غافل نگشته‌اند. 

نصب ردیاب روی خودروی پورشه

چرا در ایران خودروهای لوکس را به ردیاب GPS مجهز می‌کنند؟

اگر‌چه خودروهای تولید شده توسط برندهای برتر جهان از امنیت بالایی برخوردارند و کمتر دست سارقان به چنین خودروهایی می‌رسد اما به دلایل مختلف مانند نیاز شخصی صاحب خودرو یا نیاز مدیریتی در شرکت، بر این وسایل‌نقلیه گران‌قیمت، دستگاه ردیاب GPS نصب می‌شود. 
تیم وایزر در ایران تاکنون تجربه‌ی نصب و راه‌اندازی دستگاه ردیاب را بر طیف گسترده‌ای از خودروها داشته است. از این میان صاحبان خودروهای لوکس برای افزایش امنیت دارایی‌های خود به محصولات وایزر اعتماد کرده‌ ‌و وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را به این تکنولوژی مجهز نموده‌اند. نیاز هر یک از صاحبان این وسایل مشخص می‌نماید که از چه نوع سیستم حفاظتی استفاده کنند و چه میزان هزینه برای آن در نظر گیرند. در ادامه‌ی مقاله می‌توانید 4 دلیل عمده‌ی نصب دستگاه ردیاب جی‌پی‌اس بر خودروهای لوکس را مطالعه نمایید. 

3 دلیل مهم نصب جی‌پی‌اس وایزر بر خودروهای لوکس

  1. جلوگیری از سرقت خودروهای لوکس و گران‌قیمت
    کمی باور کردن‌اش سخت به‌نظر می‌رسد که سارقان بتوانند از موانع امنیتی خودروهای لوکس و گران‌قیمت بگذرند و آن را به سرقت ببرند. اما نه تنها در ایران، سارقان بارها این خودروها را دزدیده‌اند بلکه آمار سرقت خودرو در کشورهای پیشرفته نشان می‌دهد که سارقان بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. بنابراین یکی از مهم‌ترین دلایل نصب ردیاب  GPSبر خودروهای لوکس، جلوگیری از به سرقت رفتن این خودروها و بازپس‌گیری آن‌ها است. 
  2. نصب ردیاب در خودروهای اجاره‌ای لوکس برای مراسم ازدواج یا تشریفات
    یکی از اهداف صاحبان خودروهای لوکس از نصب ردیاب وایزر، کنترل بیشتر از وسیله‌ی‌نقلیه‌ای است که به دیگران اجاره می‌دهند. اجاره‌ی خودرو در سال‌های اخیر به‌عنوان یک صنعت پردرآمد مرسوم شده است، به‌طوری که به‌عنوان یک کسب‌وکار پرسود به آن نگاه می‌کنند. افزایش قیمت خودرو اجازه‌ی خرید را به همه‌ی اقشار جامعه نمی‌دهد اما اجاره‌ی آن برای اهداف اقتصادی یا تشریفاتی مورد توجه عموم است. معمولاً خودروهای گران‌قیمت را برای مراسم ازدواج، تشریفات، معاملات بین شرکت‌ها و حتی برای افرادی که برای مدتی کوتاه به ایران سفر می‌کنند اجاره می‌کنند. بنابراین نصب یک دستگاه ردیاب به صاحب چنین خودروهایی احساس آرامش و امنیت می‌دهد.
  3. مدیریت و کنترل رانندگی نوجوانان به کمک تکنولوژی ماهواره‌ای جی‌پی‌اس وایزر
    دوره‌ی نوجوانی مرحله‌ی حساسی از زندگی انسان است. نوجوان گاهی ممکن است به دلیل شور و هیجان‌طلبی، بدون اطلاع والدین دست به انتخاب‌های‌ خطرناک بزند. رانندگی در خیابان یکی از تجربیات هیجان‌انگیز در این دوران محسوب می‌شود. برای والدینی که همیشه نگران هیجان‌طلبی نوجوان خود هستند، استفاده از تکنولوژی ردیاب بر روی خودرو می‌تواند راهکار مناسبی برای‌شان باشد. در چنین شرایطی والدین می‌توانند، رفتارهای پرخطر نوجوان را حین رانندگی مشاهده کنند و با مشورت‌های به‌موقع از بروز خطرات آتی جلوگیری نمایند.  
  4.  
ردیاب خودرو, ردیاب جی پی اس خودرو, نصب ردیاب خودرو, نصب ردیاب روی خودروهای لوکس, ردیاب خودرو وایزر,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 44 تاريخ : پنجشنبه 29 / 1 / 1398 ساعت: 14:39

تیم پشتیبانی وایزر همواره برای پاسخگویی به سؤالات و سهولت استفاده‌ی کاربران در دسترس می‌ باشد. علی‌ رقم امکان تماس با شماره‌‌ی پشتیبانی تیم وایزر، مطالعه‌ی این مقاله به شما کمک می‌کند که مهم‌ ترین نکات کلیدی را در راه‌ اندازی اپلیکیشن سرو و سیم‌کارت ردیاب خودرو متوجه گردید. البته اطلاع از این نکات، مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب دستگاه ردیاب وایزر را که در سراسر کشور حضور دارند، کم‌اهمیت نمی‌پندارد، بلکه صرفاً جهت افزایش آگاهی شما رانندگان و صاحبان وسایل‌نقلیه‌ای می‌باشد که قصد خرید و استفاده از دستگاه ردیاب را دارید. 
قبل از پاسخگویی به مهم‌ترین سؤالات احتمالی که ممکن است برای کاربران پیش آمده باشد، باید بدانید که هر دستگاه ردیاب وایزر به یک سیم‌کارت نیاز دارد که باید به درستی در محل خود قرار گیرد. این سیم‌کارت می‌تواند از هر شرکت مخابراتی خریداری گردد. امّا در ادامه نکاتی را در رابطه با سیم‌کارت ردیاب آورده‌ایم که می‌تواند برای شما مفید باشد. به‌ علاوه دستگاه‌های ردیاب وایزر به‌ کمک اپلیکیشن سرو و به‌صورت اینترنتی یا پیامکی ارتباط دارند که درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد آن‌ها هم می‌خوانید. 

نکات کلیدی در نصب دستگاه ردیاب خودرو وایزر

نحوه‌ی فعال‌سازی سیم‌ کارت هدیه دستگاه ردیاب وایزر

درحال حاضر گروه وایزر به همراه دستگاه ردیاب خودرو یک سیم‌ کارت هدیه به مشتریان ارائه می‌ دهد. این سیم‌ کارت صرفاً هدیه‌ خرید دستگاه ردیاب می‌باشد و مشتری ملزم به استفاده از سیم‌کارت هدیه نیست. امّا درصورتی‌که بخواهد از سیم‌ کارت هدیه استفاده نماید می‌ بایست با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و ارائه‌ سیم‌ کارت و کارت ملّی خود، اقدام به فعّال‌ سازی آن نماید. درصورتی که مایل باشد از سیم‌ کارت شخصی خود استفاده نماید، باید مطمئن شود که تاکنون، سیم‌ کارت بر دستگاه ردیاب دیگری نصب نگردیده است. در صورتی که در‌گذشته سیم‌ کارت یک‌ بار بر ردیاب دیگری فعال شده است، قبل از اتّصال به دستگاه ردیاب و اپلیکیشن سرو، با تیم پشتیبانی تماس گرفته که اقدامات لازم را جهت راه‌ اندازی مجدّد انجام دهند. 

نحوه‌ی فعال‌سازی سیم‌ کارت هدیه دستگاه ردیاب وایزر

امنیت سیم‌ کارت دستگاه ردیاب وایزر

گروه وایزر جهت حفظ امنیت اموال مشتریان و حفظ حریم خصوصی، تمهیدات بی‌ شماری در نظر گرفته است. به‌ طور مثال اپلیکیشن سرو اجازه‌ی تعریف هر دستگاه را فقط به یک کاربر می‌ دهد. بنابراین باید صاحب خودرو، تنها از طریق یک تلفن‌ همراه از اپلیکیشن سرو استفاده نماید. همچنین یکی دیگر از موارد امنیتی سیستم، عدم تغییر سیم‌ کارت به‌ کار رفته در دستگاه ردیاب خودرو است. به‌ عبارتی اگر صاحب خودرو قصد تغییر سیم‌ کارت دستگاه ردیاب را داشته باشد باید با تماس با بخش پشتیبانی شرکت وایزر، اقدام به تعویض سیم‌ کارت نماید. 

ارتباط دستگاه ردیاب در دو حالت اینترنتی و پیامکی با تلفن‌همراه

دستگاه ردیاب وایزر در دو حالت اینترنتی و پیامکی با اپلیکیشن سرو ارتباط برقرار می‌کند. اگر در حالت پیامکی باشد، هزینه‌ی انتقال اطلاعات تنها به هزینه‌ی پیامک منحصر می‌شود. در این حالت ارتباط با دستگاهردیاب خودرو داخل خودرو، به‌صورت مستقیم و از طریق پیامک برقرار است. 

نصب دستگاه ردیاب خودرو وایزر

مراحل تعریف دستگاه ردیاب در حالت پیامکی اپلیکیشن سرو

  • تعیین رمز عبور برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین نوع محصول با انتخاب مدل دستگاه ردیاب از بین گزینه‌ها
  • ثبت دستگاه با وارد نمودن شماره‌ی سیم‌کارت داخل دستگاه ردیاب و شماره‌ی تلفن‌همراه کاربر

با ورود اطلاعات مراحل قبلی، اتصال بین دستگاه ردیاب و اپلیکیشن برقرار خواهد شد. فرایند نصب دستگاه چندان سخت و زمان‌بر نیست ولی مستلزم رعایت همه‌ی نکات است. برای عبور از همه‌ی موارد و نصب کامل دستگاه، شارژ بودن تلفن‌همراه کاربر و سیم‌کارت دستگاه لازم است. درغیر‌این صورت فرایند نصب به‌طور کامل صورت نمی‌گیرد. 
درصورتی که به هر دلیلی اپلیکیشن سرو از تلفن‌همراه پاک شده باشد و شما قصد نصب مجدداً آن‌ را دارید با وارد نمودن کد 15 رقمی مخصوص دستگاه ردیاب می‌توانید برای بار دوم اپلیکیشن را راه‌اندازی کنید. در صورت مشاهده‌ی هر نوع مغایرت، سیستم سرو اجازه‌ی اتّصال نخواهد داد. تیم پشتیبانی سرو جهت امنیت وسایل نقلیه راه نصب یک دستگاه بر چندین تلفن‌همراه را محدود کرده است. در چنین شرایطی باید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه‌ی اطلاعات هویّتی خود  اقدام به راه‌اندازی مجدد نمایید. 
درحالت اینترنتی، اطلاعات دستگاه ردیاب و اپلیکیشن از طریق سرورهای تیم وایزر تحلیل و به اپلیکیشن منتقل می‌شود. این سرورها اطلاعات را تا 1 سال نگهداری می‌نمایند. هزینه‌‌ی اشتراک در حال حاضر به‌صورت مدت زمان‌های متفاوت از سوی مصرف‌کننده به شرکت پرداخت می‌شود که جهت نگهداری اطلاعات بر سرورهای شرکت وایزر می‌باشد. از آنجایی که شرکت وایزر سعی بر رضایت مشتریان دارد، هزینه‌ی یک‌سال اول اشتراک اینترنتی برای مشتریان رایگان خواهد بود. از ابتدای سال دوم مشتریان وایزر می‌توانند از اپلیکیشن سرو به حالت پیامکی استفاده کنند یا با پرداخت هزینه‌ی اشتراک همچنان از حالت اینترنتی بهره‌مند شوند. 

در چه زمان‌هایی باید سیم‌کارت دستگاه ردیاب شارژ باشد؟ 

درصورت استفاده از اپلیکیشن سرو باید همواره سیم‌کارت دستگاه ردیاب وایزر شارژ باشد. اطمینان از شارژ همیشگی سیم‌کارت یک ضرورت مهم است زیرا با اتصال به اینترنت می‌توانید به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای خودروی خود را ردیابی کنید. با اتمام شارژ اینترنت، عملاً اتصال آنلاین به سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای قطع می‌گردد. در چنین شرایطی البته قادر خواهید بود که با تماس با شماره‌ی سیم‌کارت دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو، پیامک ردیاب را دریافت نمایید. درهرصورت از شارژ پولی و شارژ اینترنتی دستگاه ردیاب غافل نشوید. 

شارژ سیم کارت دستگاه ردیاب وایزر

مسیر دانلود، نصب و آپدیت مجاز اپلیکیشن سرو

گروه وایزر و تیم تحقیقات و پشتیبانی آن همواره در تلاش است که مشتریان از بهترین امکانات نرم‌افزار ردیابی بهره‌مند گردند. از این رو جهت استفاده از آخرین ویژگی‌ها و تنظیمات اپلیکیشن می‌توانید با جستجوی کلیدواژه‌ی سرو و یا Sarv در اپلیکیشن کافه‌بازار (برای نسخهی اندروید) و در اپلیکیشن سیب اپ (برای نسخه‌ی iOS) یا وبسایت وایزر آخرین نسخه را دانلود نمایید. 
بهتر است اپلیکیشن ردیاب وایزر را تنها از طریق وبسایت رسمی وایزر و یا کافه‌بازار و سیب اپ  نصب نمایید. جستجوی اپلیکیشن ردیاب سرو از سایت‌های دیگر و همچنین انتقال فایل نصبی از طریق بلوتوث، اشکال در استفاده از آن را ممکن است به‌همراه داشته باشد. 

البته ارائه این اطلاعات در این مقاله توجیح این مسئله نمی‌باشد که صاحبان خودرو، شخصاً اقدام به نصب این دستگاه نمایند. امیدواریم با مطالعه‌ی این مقاله، آگاهی کامل‌تری نسبت به سیستم اپلیکیشن سرو و ردیاب وایزر بدست آورده باشید. مجموعه‌ی کاوشکام با تجربه‌ی 25 ساله در زمینه‌ی هوشمندسازی و ایجاد امنیت وسایل نقلیه و همکاری با تیم فروش و پشتیبانی وایزر شما را در نگهداری از وسایل‌نقلیه‌تان یاری می‌رساند. 

 
ردیاب خودرو, ردیاب خودرو وایزر, نصب ردیاب خودرو, ردیاب جی پی اس خودرو, نصب دستگاه ردیاب خودرو,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 44 تاريخ : پنجشنبه 29 / 1 / 1398 ساعت: 14:22